fbpx

Коли почалась пандемія COVID-19, здавалось, що це кінець. А зараз розумію, що карантин був потужним поштовхом до вдосконалення і розвитку.

Ну от як би зараз почувалась школа і суспільство загалом, якби ми не опанували тоді дистанційку?

Хіба не дивовижно, що діти та вчителі підключаються на заняття з усіх куточків України і з-за кордону?!)

_____

Останній тиждень відвідую уроки з різних предметів у всіх класах. Спостерігаю за майстерністю вчителів. Відмічаю психологічний стан дітей, їх залученість, якість сприйняття.

⚡️Фізика, 8й клас.

  • Закінчення курсу, останні сторінки підручника.
  • Тема: види газових розрядів.

Віктор Скляров розпоіває про те як Бенджамін Франклін запускав повітряного змія, щоб спіймати блискавку. Чи ви знали, що він був ще й дослідником-експериментатором?

Далі техніка безпеки при поводженні з електроприладами. Наче всі знають, що не потрібно сідати у ванну з ноутбуком, ввімкненим у 220, але про всяк випадок, варто нагадати 😉.

Легенька задачка, підсумок головного за урок, досконалий таймінг)

Діти переважно слухають. Включаються на жарти. Радіють, коли Віктор посилається на зайчика із Durasell )

🏛 Історія 7 клас.

  • Вільний урок.

Програму вже пройшли, до річної контрольної підготувались. Темою уроку може бути повторення, цікаве відгалуження предмету, на яке, за нормальних обставин, ніколи не вистачає часу. Зате тепер є можливість піти довкола і вглиб.

Про що може розповісти середньовічна колода карт? На екрані старовинні мальовані вручну карти. Персонажі незвичні. Наприлад, яку вагу має ‘Цирюльник’? Пані Ірина Несен пропонує розмірковувати логічно і виходити із соціального статусу професії у середньовічному місті. Діти діляться здогадками. Дивовижно, що вони взагалі здатні цікавитись і формулювати думки, але окрім цього видно і знання, і ерудицію.

📝Українська мова 7 клас.

  • Тема: ‘Не’ з різними частинами мови’.

ukr_zoom

Пані Марія Горбач використовує ресурс app.nearpod.com. Діти переходять за посиланням і послідовно рухаються від одного інтерактивного завдання до іншого.

Разом з ними складаю пари на відповідність. На одних картках правила коли писати НЕ окремо, коли разом з дієприслівникам, дієприкметниками, дієсловами. На інших -приклади речень до цих правил.

ukr

Наступне завдання розчулює мене до сліз. На екрані кліп Антитіла ‘Люди як кораблі’. Діти виписують всі ‘НЕ’, які почули в пісні. А я намагаюсь опанувати себе. Не знаю навіть, що більш щемно. Чи то реагую на улюблену пісню, чи то захоплююсь майстерністю Марічки, яка прив’язує до мови через красу і мистецтво, чи радію, що діти отримають ще шматочок рідного культурного коду. Мабуть, все це вкупі.

______

Те, що виробляють вчителі зараз неймовірно!

Їх інтелект, присутність духу та майстерність стають бар’єром проти війни, підносять дитячі розуми і душі.

Тож про уроки ще буде)

А загалом… 24-го лютого, здавалось, що кінець. Але, можливо, і це теж шлях до вдосконалення.