fbpx

КІТЕРРА – це альтернативна школа, яку заснували батьки для своїх дітей у 2016 році. Ідея проєкту в тому, щоб дати дітям високий рівень знань, і не зашкодити при цьому здоров’ю та психіці.

 

Цінності

ГУМАНІЗМ. Всі діти вчаться і дорослішають по різному. Наша задача – створити для них сприятливий грунт. Звідси і назва  KITERRA – kids` terra – дитяча земля. Місце, де можна бути собою.

ПОВАГА. До себе, до іншого, до простору.

СВОБОДА і ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. Свобода це не вседозволеність. Вона передбачає відповідальність за свої дії.

ПАРТНЕРСТВО. Організатори, учні, батьки разом формують освітній простір.

Історія

З 2016 до 2021 школа виросла вдвічі від 31 до 78 учнів і мала класи з 5-го по 11-й. 

У рік повномаштабного вторгнення 7, 8, 9 класи КІТЕРРА навчались онлайн під керівництвом кураторів.

У 2023-24 КІТЕРРА відновлює очне навчання для 7, 8, 9, 10 класів.

Випускники

КІТЕРРА має три випуски. Перший прийшовся на пік пандемії у 2020-му, третій – на перші місяці повномасштабного вторгнення. Тим не менш, наші одинадцятикласники отримали високі бали ЗНО та НМТ і в переважній більшості вступили на бюджет у ВНЗ в Україні, Європі, та Америці.

Академічність

КІТЕРРА  – це простір, куди діти приходять в першу чергу за знаннями, а вчителі люблять і вміють давати їх якісно: готують опорні конспекти, презентації, кросворди, майндмапи, підбирають відео та ігри, розробляють власні курси, майстерно користуються комп’ютерними технологіями.

Домашні завдання посильні та різноманітні.

Темп навчання підлаштовуємо під учнів. Працюємо над темою поки не розберемо і не закріпемо її. Не женемось за календарним планом МОН. Вчимо за принципом “менше але краще”.

Персоналізація

Персоналізація – це підхід, який має на меті побудувати навчання кожного учня, враховуючи його темп, сильні сторони та зони розвитку, навички, інтереси, життєві обставини, культурний контекст, тощо. У КІТЕРРІ впроваджуємо кілька механізмів, щоб кастомізувати школу під дітей.

Групи по рівням
Частину предметів можна розкласти на рівні. Наприклад, в англійській групі рівня В2 зможуть разом займатися учні і 7, і 8, і 9 класів.

Групи за рівнями спрацюють також, якщо вчитель бачить, що якась одна тема провисає у кількох дітей і їм треба ще кілька занять, щоб її перетравити, в той час як більшість готові іти далі. Тоді вчитель створює підгрупу, щоб підтягти матеріал. До неї можуть доєднатисть учні незалежно від класу, якщо бачать, що і у них ця тема провисає.

З частини предметів плануємо рівень ‘+’ для підлітків, які демонструють інтерес і хочуть зануритися глибше.

Власна траєкторія
Знання, які дає КІТЕРРА цінні самі по собі. Але не менш важливо показати підліткам техніки запам’ятовування, стратегії опанування матеріалу, навичку планувати завдання, щоб і після школи, і після універу, вони вміли вчитись самостійно.

В адаптивному освітньому просторі можна одночасно дати спробувати свої сили, і підстрахувати учнів, щоб був результат. Спробувати опанувати матеріал курсу у своєму темпі допоможе навчальна платформа, де завантажені матеріали з усіх тем, завдання, які необхідно виконати, тести, щоб перевірити знання. А підстрахують вчителі-тьютори, які цікавляться успіхами, перевіряють, що зроблено, нагадують і надихають. Таким чином учні, які пропустили, і ті які хочуть пройти програму швидше, матимуть інструменти і підтримку, щоб досягти результату.