fbpx

Що робить кандидат історичних наук у школі? Тим паче, в альтернативній школі?

Пані Iryna Nesen приєдналась до КІТЕРРИ від початку проєкту у 2016. Перший рік був важким для всіх: формувались правила, школа мала мінімальне необхідне обладнання, підлітки випробовували кордони усіма можливими способами. Робота з дітьми вимагала багато часу і пані Ірина пожертвувала публікаціями!

Наприкінці того року ми зустрілись на чай і я спитала, чи наша вчителька історії лишиться з нами надалі. І що ще цікавіше – чому? Пані Ірина відповіла, що лишиться. Що в Академії наук люди живуть в якомусь сферичному вакуумі: б’ються над дрібними заковиками архівів, які мало що змінять, пишуть підручники і статті для свого вузького кола, не для шкіл чи людей. А тут, у школі, вона може передати знання напряму і без бібліографії.

Я трохи заздрю Каті, Степану та Наталії, які готувались до ЗНО з історії цього року. Пити безпосередньо із такого глибокого та чистого колодязя, мабуть, неймовірно. А докорінне розуміння історії, причин та наслідків, має дати перевагу не лише на стандартизованому тесті ЗНО, але і по життю.

Автор Аліна Туз