Надворі початок липня, шоста вечора, а у нас із семикласниками інтелектуальна заруба в зумі під назвою інтегрований урок.
Після 12 років підлітки, часто закидають нам питаннячко навіщо їм дискримінант чи види односкладних речень у дорослому житті? Ідея інтернованого уроку в тому, щоб показати як різні дисципліни доповнюють одна одну, коли потрібно вирішити якусь життєву і комплексну задачу. Цього разу три вчителя предметники та шестеро семикласників розбирались як просувати і монетизувати підлітковий блог.
Задача:
Марті 13 років. Якось її оповила непозбувана бентега, що життя минає марно. Тож вона вирішила стати блогеркою. Але в якій соцмережі та з яким контентом їй просуватися?
Як тільки почались літні канікули, Марта запустила окремі канали в тік-току, ютюбі та інстаграмі – і почала знімати відео на кожну з тем.
Весь липень Марта була у свого дідуся в селі. Він побачив, що внучка цілими днями зависає то в телефоні, то в ноуті і запитав, на що вона витрачає час. Марта так натхненно розповіла про своє блогерство, що дідусь пообіцяв що не відбиратиме телефон, якщо Марта перетворить своє захоплення на бізнес і до вересня виконає такі умови:
- Вирішить, як часто та на які теми їй варто робити відео, щоб показник залученості аудиторії в кожному відео становив не менше 12%.
- Обчислить, яким способом їй можна заробити на блогерстві щонайменше 8 000 грн.
Щоб підступитись до такої задачі ми з семикласники спершу працювали у підгрупах з окремими вчителями:
- математики з пані Евгенією Карєвою повторювали дроби,
- україністи з пані Юлією Волковою – знайомились із історією Марти і по ходу виправляли помилки,
- а англійці з Аліною Туз читали про те як просувати блог і як рахувати показник залученості.
Через пів-годинки група зібралась назад маючи різні компетенції із різних дисциплін. Треба сказати, що тема блогерства зайшла дітям на ура, але без підказок ініціатора і модератора уроку Ані, вони б не вклались у час. Після того, як з’ясували як припасувати формулу Engagement Rate до табличок, ще хвилин 10 жвавенько рахували на калькуляторах та аналізували що ж подобається підписникам більше: ‘Купання злого кота’ для ТікТок чи сторіз в інстаграмі ‘Про те, як Марту дратує директорка літнього табору’.
Наприкінці зустрічі підступні вчителі показали, що коефіцієнт залученості можна обчислити у Exсel і вже всі разом думали як краще монетизувати блогерство, через рекламу Reels для книжкового магазину, чи для літніх таборів і на якому каналі.
….
Підготовка до уроку тривала близько чотирьох днів. Не скажу, що ми все спланували ідеально, точно є куди оптимізуватись. Але наша секретна місія – познайомити майбутніх семикласників із ‘трьома китами’ КІТЕРРИ, математикою, українською та англійською, – виконана. Ну і про просування блогу вони тепер знають трохи більше).
Дякую Ані Лавриненко, куратору майбутнього 7-го класу, яка придумала і організувала цю феєрію.