fbpx
Зараз в Кітеррі іде цікаве дослідження:
1) а що буде, якщо вчителі будуть розповідати не те, що треба, а те, чим дійсно хочуть поділитись?

2) що буде, якщо ці заняття не будуть обов’язковими?

Для більшості дітей навчання неминуче пов’язано з ‘треба’. І тому неминуче викликає супротив в тих предметах, де зовнішня необхідність (програма МОН) не підкріплена власним бажанням розвиватись. Тому в кінці травня і школярі, і вчителі зазвичай втомлені. Вчителі – необхідністю нести знання тим, хто не хоче їх сприймати. А діти – необхідністю вислуховувати те, що вони не обирали.

Одна із самих привабливих заманух альтернативної освіти – це свобода щось змінити, її об’єктивно більше в маленьких сімейних школах, що звітують перед державною машиною два рази на рік. Тому в альтернативну освіту притягуються креативні вчителі, які хочуть і можуть змінювати зміст предметів і навіть виходити за їх рамки.

Вдячна Юлия Волкова за ідею КАВАРДАКУ! Виходить драйвово!)))

Автор Аліна Туз