fbpx
13 травня 2020
Цього року – перший випуск КІТЕРРИ. Звісно, хвилюємося за них. Мало того, що ЗНО, так ще й карантин. Але пишаємося вже, незалежно від конкурсних балів.

 

Наприклад, 11 клас здорово організував свою річну атестацію на дистанційному Оптіми.
Наприкінці серпня 2019 клас і куратор зібрались на брейнсторм по навчанню в останній рік. На той момент люди вже знали, які ЗНО здають і куди приблизно вступають. Очевидно, що реально вчити варто лише предмети ЗНО. Задачі всебічного розвитку і загальної ерудиції вже не актуальні. Але атестат треба гарний. І що ж робити з більшістю предметів?
97372691_1531116013722997_8208182978015133696_n
Вирішили готуватись курсами-інтенсивами і здавати річні контрольні одразу ж наприкінці курсу.
Наприклад, в першій чверті написали річні КР з біології, всесвітньої історії та зарубіжної літератури. Ще хімію здали випадково, під настрій 😉.
У другій чверті закрили фізику, географію та історію України.
96404653_1531116160389649_9046976875309563904_n
Коли почався карантин річні оцінки стояли за 11 із 15 предметів. Хоч з приводу атестату не переймались.
Здорово, що Оптіма дозволяє здавати роботи, коли тобі зручно.
Було два рішення, які мене розчулили.
  1. Клас писав біологію в першу чергу, щоб у трьох дівчат, які здають ЗНО з біології, була решта року на підготовку.
  2. Одинадцятикласники лишили в розкладі географію аж до початку карантину просто із любові до географії (чи то до географа;))
Коли я звертаю увагу підлітків на те, що вони самі спланували свій навчальний рік, та ще й дотримались дедлайнів, вони лише знизують плечима:
А хіба могло бути якось інакше? Це ж нам треба.
І тоді розумію, що навички самоорганізації у випускників Кітерри прокачані ну точно краще ніж були у мене в їх віці. І припускаю, що це важливіше ніж конкурсний бал.
Занотувала Аліна Туз