E-LEARNING : тиждень 8
4 травня 2020
Одна із особливостей Кітерри і альтернативних шкіл загалом – це тепле і підтримуюче спілкування. На карантині нам дуже не вистачає драйвової вчительської, підколок старшокласників, свят, коли готуємо їжу всі разом, підліткової туси на диванчику в коридорі, спорудження будиночків із матів…
Школа – це місце, де між людьми циркулювала позитива енергія. Всі чогось вчилися, чогось прагнули, досягали. В зум пролазить лише невеличка часточка цього потоку. Тому емоційно ми голодуємо.
Якщо повноцінне спілкування поки недосяжне для школи, ми все одно можемо вигадати щось, щоб підживлювати зв’язок між людьми.
Теревені вчителів
Минулого четверга провели теревені вчителів просто так, без нагальної необхідності, без термінових оголошень. Говорили про кумедні випадки з дистанційним нашим навчанням, про домашні справи, про те як краще розташувати камеру, і якою програмкою зручніше кліпати онлайн-тести. Півтори години ненав’язливої балаканини підняли настрій).
Теревені батьків
З батьками 11 класу теревенили два тижні тому і знову збираємось у четвер. Всі занепокоєні підвішеними термінами ЗНО та тим як справляються випускники з підготовкою в умовах карантину. Спілкування тут не лише терапевтичне. Батьківське коло підкинуло кілька гарних організаційних ідей.
Тьюторство
Восьмий тиждень онлайну. Діти менше підживлюються від вчителів і тому мотивація до навчання слабшає. Двом семикласницям, які пожалілися на завал з домашніми, організували індивідуальні тьюторські зустрічі. Побачимо, як це позначиться на дз, але підтримку діти вже відчули. Думаю, тьюторский супровід дуже доречний на карантині.
На що спиратись
КІТЕРРА завершує навчальний рік в кінці травня, як і завжди. До того часу можна вигадати ще пару теплих няшок для онлайну. Але круто, коли є міцний фундамент довірливих стосунків, який закладався роками, і тепер тримає.
Занотувала Аліна Туз