Оце щойно провели зум зі вчителями математики та мови 7 класу. Вони проводять найбільше часу з дітьми, і цікаво було послухали їх враження про дистанційне навчання.
У підсумку:
- половині учнів 7 класу онлайн заходить. Вони висилають в classroom домашки, включаються в сесії q/a.
- половина семикласників випадає із процесу в тій чи іншій мірі.
- вчителі усвідомили, що підпихати, тягти, мотивувати дистанційно надзвичайно важко… і попустились.
- натомість варто цінувати свій ресурс як вчителя: перевіряти лише ті роботи, які вислані до дедлайну, регламентувати для себе час, який приділяєш перевірці дз.
- нам не вистачає теплого спілкування у вчительській. Останні 7 хв. зустрічі дякували одне одному і робили компліменти ).