fbpx

Третій рік запрошуємо у школу людей різних професій, щоб вони розповіли що значить бути айтішником, дизайнером, адвокатом, перекладачем, лялькаркою, архітектором, бандуристом, журналістом в реальному житті. Зустрічі з профі придумали як частину профорієнтації для підлітків 8-11 класів. Ці розмови дають можливість познайомитись з людьми, які знайшли себе, ‘поміряти’ на себе їх світ, замислитись про свій шлях і вибір.

Цього разу свою історію розповідала Ірина Майданчук – засновниця бренду IMAI. Cosmetics for life. Вона створює домашню косметику і навчає цього інших.

103

Тож чому саме косметика? Часто вдалі стартапи народжуються із власної болючої проблеми. Ірина страждала від прищів і інших неприємностей з обличчям. Спочатку вона протиставляла зовнішню недосконалість внутрішній красі: -Ну її цю шкіру! Буду натомість читати книжки і збагачувати внутрішній світ. Ясно, що від ігнору проблема не зникла, а погіршилась. Вже жінкою Ірина ходила до косметологів на різноманітні та дорогі процедури, купувала косметику за методом ‘а що буде, якщо…’ і теж не отримала стабільного покращення.

105

.

Відкриттям стало те, що засоби для базового догляду можна робити власноруч. І при цьому точно знати, що кладеш в баночку лише корисне. Ірина говорить, що придбати в звичайному магазині косметику, які хоча б не шкодила – цілий квест! По перше, потрібно розбиратися в складі. Хоча б знати найбільш поширені інгредієнти і вміти розпізнавати шкідливі чи алергенні. По друге – не вестись на рекламу про 100500 баночок, які вам ну абсолютно необхідні. Бо фундамент догляду – то класичні три штуки: очищення, тонік та крем. Додаткові мазалки та втручання потрібні за показаннями дерматолога, а не маркетолога.

104

.

Для Ірини виготовлення косметики – це про баланс внутрішнього і зовнішнього. Вона не перестала любити і читати книжки, але прийняла те, що гарне обличчя важливо для жінки. Краса додає впевненості і радості, тож нею варто займатись. Тема балансу проявилася також в ароматерапії, яку практикує Ірина. Улюблені запахи можна додати в крем і таким чином теж регулювати свій стан.

Окремим слайдом наша гостя виокремила ‘жіноче підприємнициво’. Для чоловіків у бізнесі характерні напор, агресивність, трудоголізм. Жінка, яка копіює чоловічу манеру ведення справ, ризикує загубити себе як жінку. Тож леді підприємці мають дбати про посильний графік, час на родину і час на тишу. І то вже гуру від балансу.

106

.

Кульмінація зустрічі – це баночки, які можна понюхати і помазати. Навіть суворі 11-класники не встояли!

Автор Аліна Туз