Зазвичай, коли нові батьки приходять до нас на співбесіду, вони висловлюють бажання, щоб «уроки були цікаві». Але урок – це завжди спільна праця вчителя і учнів. Якщо ти придумав щось неймовірне, танцюєш як метелик, але діти сидять із байдужими обличчями, нічого не виходить.
.
.
Щоб надихнути 6 клас саме на співпрацю, ми з ними наприкінці кожного місяця на літературі влаштовуємо «день плюшки». Вони мають проголосувати за людину в класі, вклад якої був найзначнішим. За більшістю голосів людина отримує невеликий подарунок. Так вони вчаться поважати і власну працю, і працю однокласників, бути більш уважними.
.
.
Цікаво, як з початку року змінилось їхнє ставлення до голосування. Восени вони голосували «навмання», зараз вже почали робити це більш усвідомлено і аргументовано. Десь останні місяці з’явився цікавий крен: вони голосують не тільки за очевидно сильних учнів, а і за тих, хто робить зусилля над собою. Дитина соромилась виступати із презентаціями, але переборола себе. Дитина зазвичай мовчала на уроках, а в цьому місяці почала висловлюватися. Так приємно, коли вони це помічають і підкреслюють.
.
Автор Юлія Волкова