fbpx

Як ви уявляєте собі урок літератури в 5-му класі? Я, згадуючи шкільні роки, приблизно так: діти (ще поки доволі чемні) сидять за партами, відмінники тягнуть руки, а двієчники намагаються зробитися невидимками. Десь сонно дзижчить муха, заплутавшись у фіранках. І як у сповільненій зйомці ледве ворушиться стрілка годинника, відраховуючи хвилини до кінця урока.

Але що робити, якщо оцінок в школі нема, відповідно і відмінників з двієчниками не існує? Доводиться пристосовуватися і перевертати свої уявлення про школу догори дригом.

Тож, який він урок літератури у 5-му класі? Ну як мінімум, смачний! Бо, вивчаючи китайську казку «Пензлик Маляна», учні потрапили на чайну церемонію. І вчителька Alla Kolbovska піддалася на мої вмовляння і допустила смаколики на імпровізований китайський столик. (Хоча, як ви всі знаєте, за китайською традицією це жахливий моветон). А ще, нарешті, знайшли собі роботу автентичні кімоно, які мій чоловік Юрій Бойчук якось притягнув з далекого і довгого відрядження.

84

Так, попиваючи чай і заїдаючи його печивом, діти обговорили різницю між книгою і екранізацією, проблематизувалися впливом грошей на наше життя, подивилися фільм про сучасний Китай і насолодилися музикою. А потім на перерві збуджено обговорювали незвичний урок. І моя донька Карі до вечора віталася з усіма китайською: «Ніхао»!

А попереду – японська і індійська літератури, до яких у пані Алли ще багато цікавих ідей! Тож далі буде!

Автор Olena Skobalo