fbpx
Поезія, попри її малу форму, дуже важко дається для вивчення і розуміння. Але ми спробували оживити вірші.
.
Загадкову істоту із «Бабунин дощ» М.Вінграновського намалювали, аж після чого учні дізнались, про кого йде мова в поезії (до речі, а які у вас варіанти?).
.
Читаючи «Рецепт дитячої книги» Г.Фальковича кожен з учнів склав свій рецепт ідеальної книги. Хлопцям хочеться більше поганців у творах, а дівчатам – милоти і гепі-ендів.
.
А після «Примостився міст до міста» Г.Фальковича ми спробували уявити, про що б могли поговорити наші парти з іншими шкільними предметами (наприклад, з рюкзаком).
.
І на тлі цих творчих завдань спокійнесенько вивчили три художні засоби, а потім з характерним азартом шукали їх у поезіях.
.