Проект на сходах розпочався у лютиму 2020. Тоді ми ще не знали, що таке локдаун.

Тепер у третю хвилю ковідного карантину особливо приємно згадати, що у школи є реальні стіни, парти і сходи, які можна помацати, пофарбувати, обклеїли…

Дизайн сходів КІТЕРРИ – проект тодішньої дев’ятикласниці Диана Белоброва.

Дев’ятикласники 2019/20 навчального року мали придумати і втілити проект для школи. Це була умова переходу в 10-й клас. На жаль, карантин не дав більшості реалізувати ідеї, але Діана встигла. Тож тепер і завітати в школу приємно, і згадати є що.

Проект відбувався у кілька етапів.

1. ТЗ. Спершу Діана отримала технічне завдання: на сходах мають бути назва школи, логотип та ‘долонькі’ учнів. Кольорова гама – як на сайті: фіолетовий, зелений, жовто-гарячий, ‘гнила вишня’ (теж колір).

2. Дизайн. Далі була творчість: на якій стіні що розмістити? Якого розміру літери? А логотип? Із якого матеріалу виготовляти? ДСП, пластик, а може намалювати акрілом на стіні, щоб вже навіки?

По ходу в Діани виникла думка розшифрувати кожну літеру слова KITERRA. Пам’ятаю, що з приводу цих ключових слів і якостей, які плекаємо в собі, в просторі, і в дітях, дебатували на раді засновниць. Хотілось і ‘А-ctive’, i ‘ K-nowledgeable’, але все не влазить в сім літер назви KITERRA.

3. Реалізація.

Перемовини із ‘замовником’, тобто представником школи.

Підготовка макетів, замовлення, лазерна різка ДСП, друк на прозорій плівці, оплата рахунків, пересилка півтораметрового логотипчику Новою поштою… Насправді, цілком дорослі задачі.


Партнерство. Наші батьки як завжди допомагали. Літери із ДСП виготовила дружня типографія SALUTIS, яку заснувала одна з мам.

Один тато викарабкався на триметрову стіну з перфораторам і повісив ті літери.

4. Завершення.

Інсталяція на сходах була готова до 1-го вересня 2020. Через карантин проект затягнувся на пів року! Але таки зробили.

В Кітеррі підлітки залюбки включаються у ‘побутові’ проекти: фарбують і розмальовують стіни та меблі, облаштовують свої класи, пропонують щось придбати для школи… Таким чином вони вчаться креативності, співпраці, доводити справу до кінця.

Але головний і підступний сенс таких проектів – ‘влюбити’ учнів в школу. Адже любимо не те, що нам дається. Любимо те, у що самі вкладаємось.


Занотувала Аліна Туз

19 квітня 2021 року