fbpx
Цього року у Кітеррі є 10 клас. Тому другим пріоритетом після академічних знань стоїть профорієнтація. Вже зараз, у 10 класі! Бо у 11 доведеться впрягтися у вибрані предмети і пахати на ЗНО.😵

 

У школі є кілька форматів, щоб допомогти дітям визначитися із професійним напрямком. Один із них – зустрічі з професіоналами по середах. Ми запрошуємо у школу профі, які розповідають як вони заробляють гроші і чим горять. На цих зустрічах підлітки 8 і 10 класів можуть поміряти на себе різні види занять і співставити свої уявлення про професії із дійсністю.

За півтора місяці у Кітеррі виступали: 

Ми вдячні нашим гостям, які знайшли час і мужність прийти до школи:) та поділились своїм натхненням і життєвим досвідом з підлітками! 

Про лекцію Юлії Фещук напишу детальніше, бо то ж суцільна краса, дівчата! Але обережно: лонгрід)

Робота імідж дизайнера – проектування образу особистості. Причому образ, це не тільки зовнішність: одяг, косметика, зачіска.

Юлия Фещук розповідала про 5 складових іміджу.
1 – фактура – це те, що дано нам природою, статура, колір волосся, текстура шкіри. Фактуру важко змінити. Зате себе можна доглядати. У Європі саме на догляд витрачають найбільші кошти.

2 – костюм – одяг, взуття, кольорова прядка, пірсинг) Костюм змінити найпростіше. Тим не менш нове вбрання дає нове відчуття себе. Попелюшка підтвердить)
3 – роль – як ми ставимо себе поміж людей, сірою мишкою, домінантою, інтелектуалом, сісадміном) наша роль проявляється в тому як спілкуємося, як діємо повсякчас. Цю компоненту іміджу найважче змінити. Для цього люди ходять до коучів і психологів, на ораторські курси, і особистісні тренінги. Як імідж-дизайнер Юлія Фещук проводить тренінги з комунікацій.

4 – антураж – в якому оточенні перебуваємо більшість часу: у корпорації, чи на фрілансі, у селі, чи в місті, в якій саме школі, в якому районі. Як жартував один мій знайомий, кожна інтелегентна людина має задати собі три життєві питання: хто я такий, з якого району і чому я такий нахабний) Інстаграм – це теж про антураж: я на фоні Карпат, я у кафе, я на пляжі в Турції)
5 – сторі – це те, що про нас знають. Тут вже ФБ чи блог, історії про щасливу родину, селфі з друзями, грандовий проект. Звісно, ми намагаємось висвітлити все хороше і дуже обережно подати погане, бо наша історія – це наша репутація.

Елегантна формула:
імідж = послання

Якщо ми правильно себе подаємо, нас вірно сприймають, нам довіряють, а із довіри виростає успіх.