Аліна Туз, директорка
вчителька фізкультури
Ми тут для того, щоб стати кращими версіями себе
Юлія Волкова
вчителька література
Стежки до книжок
Є декілька шляхів, якими можна вивчати літературу. Перший – суто філологічний: жанри, стильові риси, напрямки, провідні твори та найвагомі автори. Цей шлях дійсно важливий, але дітям він зазвичай здається дуже нудним. Є шлях, так би мовити, психологічний. Коли аналізуються вчинки та почуття літературних героїв, коли діти начебто приміряють на себе вигадані ситуації і забирають їх у свій життєвий досвід. Це гарний шлях. Але він спрацьовує тільки у тому випадку, коли твір запав учням у душу. В протилежному випадку вони не знаходять точки перетину.
Третій спосіб мені подобається найбільше, а саме створення власних історій. Коли, спираючись на уроки літератури, діти розвивають власну творчість. Це тренування одразу багатьох навичок: і креативності, і тайм-менеджменту, і вміння знаходитися у центрі уваги в момент презентації, і витривалость стосовно критики… Пишучи огляди та рецензії, вони розвивають аналітичність та критичне мислення. Пишучи оповідання – вчаться доносити свої думки, добирати слова точно та виразно. Тоді і літературу їм легше роздивлятися під кутом: як же письменник розповідає свою історію? Що він робить, щоб тримати читача у напрузі? Ось цими стежками ми і блукаємо на уроках літератури, іноді опиняясь в дуже незвичайних місцевостях.
Мирослава Білецька
вчителька української мови
Про "курку" і "свиню з крильцями"
Найперша перевага викладання в «Кіттері» – можливість бути вільною від усіх стереотипів. А ще можливість насолоджуватися спілкуванням, адже ми так приємно провели час. Крім того, маємо певні досягнення з української мови: кожен з дітей як мінімум тричі спробував намалювати хом’ячка, ми вивчили напам’ять 24 знаки після коми у числі Пі, зіграли в «Дженгу» та в «Курку», взнали багато смішних прізвищ із гри «Збери сім’ю», цитували хором віршики про слова, які не бувають вставними, на складанні контрольної роботи у 328 школі, там же могли згадати про особливість лексичної конструкції під назвою «свиня з крильцями»…
Чого ж іще може не вистачати для повного щастя? Особисто мені – часу.
Мирослава готує дітей до ЗНО з української мови, дев’ять років працює за власними ейдитичними розробками: іграми, картками, інтелект картами. Часто називає дітей зайчиками і сонечками, і вони дійсно стають такими на її уроках 😉
Євгенія Карєва
вчителька математики
Від математики перехоплює дух
– Євгеніє, чому саме математика?
– Мене вона заворожує. Справжня математика – це як паралельний прекрасний світ, який можна досліджувати безкінечно і навіть загубитись там. Від цього перехоплює дух.– Що саме складне для тебе у роботі з дітьми?
– Мабуть показити їм, що математика цікава сама по собі, навіть без практичного застосування. Розв’язуючи задачу можна поринути у такий собі медитативний стан, коли ти докопуєшся істини. Передати їм це відчуття для мене – задача із зірочкою.– Наскільки доцільно з твоєї точки вивчати у школі такі складні теми як похідна, логарифм, задачі з параметрами. Як це застосовується у житті?
– Ну, окрім того, що ці розділи розвивають мислення, як і всі інші глави математики, параметри дуже помічні у бізнесі. Вони показують багатоваріантність. Дозволяють прорахувати н’юанси для різного перебігу подій. Адже в бізнесі, або політиці все зазвичай іде не так як планувалось і потрібно мати план А, B, С і D. Параметри як раз дають скіл бачити всю картинку та будувати стратегію і тактику.– З твого досвіду, чи всім учням підходить групова робота? Чи є такі, які можуть продуктивно вивчати предмет лише індивідуально?
-Я гадаю, що найкраще все-таки поєднувати формати. У групі діти бачать як сприймають і працюють інші і можуть розігнатись більше ніж на індивідуальному занятті з репетитором. Але якщо в класі і після домашки тема все ще не йде, то дуже класно дошліфувати її індивідуально.– Як ти відновлюєшся?
– У мене є захоплення, які завжди приносять позитивні емоції. Це акробатика та фортепіано.– Минулий навчальний рік ми всі були вимушені перейти в онлайн. Як ти ставишся до цього формату?
– З одного боку, це зручно) не треба їхати, а значить – економія часу. Але направду, я дуже втомлююсь від того, що не бачу реакції учнів. Заняття виходить беземоційним, я почуваюсь як робот і потім маю хоч трохи полежати, щоб прийти до тями.
Анна Лавриненко
вчителька біології та хімії
Павло Поколтило
вчитель англійської мови