У школі є кілька форматів, щоб допомогти дітям визначитися із професійним напрямком. Один із них – зустрічі з професіоналами по середах. Ми запрошуємо у школу профі, які розповідають як вони заробляють гроші і чим горять. На цих зустрічах підлітки 8 і 10 класів можуть поміряти на себе різні види занять і співставити свої уявлення про професії із дійсністю.
За півтора місяці у Кітеррі виступали:
- Irina Goi, нейробіолог, стартап Latrax;
- Kateryna Datsyuk та Lydia Kulyk, дизайнери і сусіди з puzzle digital art school;
- Александр Кучерявый, архітектор, спеціаліст по Асtive house;
- Юлия Фещук, імідж-дизайнер.
Ми вдячні нашим гостям, які знайшли час і мужність прийти до школи:) та поділились своїм натхненням і життєвим досвідом з підлітками!
Про лекцію Юлії Фещук напишу детальніше, бо то ж суцільна краса, дівчата! Але обережно: лонгрід)
Робота імідж дизайнера – проектування образу особистості. Причому образ, це не тільки зовнішність: одяг, косметика, зачіска.
Юлия Фещук розповідала про 5 складових іміджу.
1 – фактура – це те, що дано нам природою, статура, колір волосся, текстура шкіри. Фактуру важко змінити. Зате себе можна доглядати. У Європі саме на догляд витрачають найбільші кошти.
3 – роль – як ми ставимо себе поміж людей, сірою мишкою, домінантою, інтелектуалом, сісадміном) наша роль проявляється в тому як спілкуємося, як діємо повсякчас. Цю компоненту іміджу найважче змінити. Для цього люди ходять до коучів і психологів, на ораторські курси, і особистісні тренінги. Як імідж-дизайнер Юлія Фещук проводить тренінги з комунікацій.
4 – антураж – в якому оточенні перебуваємо більшість часу: у корпорації, чи на фрілансі, у селі, чи в місті, в якій саме школі, в якому районі. Як жартував один мій знайомий, кожна інтелегентна людина має задати собі три життєві питання: хто я такий, з якого району і чому я такий нахабний) Інстаграм – це теж про антураж: я на фоні Карпат, я у кафе, я на пляжі в Турції)
5 – сторі – це те, що про нас знають. Тут вже ФБ чи блог, історії про щасливу родину, селфі з друзями, грандовий проект. Звісно, ми намагаємось висвітлити все хороше і дуже обережно подати погане, бо наша історія – це наша репутація.
Елегантна формула:
імідж = послання
Якщо ми правильно себе подаємо, нас вірно сприймають, нам довіряють, а із довіри виростає успіх.