В 6 класі стартував курс «Навчальні практики. Як навчитися вчитися». Ось, здавалось би, зрозуміло, що нудні уроки, на яких діти дивляться у вікно і мріють, щоб все це швидше скінчилося, погано і любов до навчання не спонукає. Але парадокс в тому, що уроки, які постійно фонтанують усілякими несподіванками… теж не спонукають.
.
.
Зараз спробую пояснити. Щоб урок був ефективним, в ньому має зберігатися баланс між зусиллями та творчими знахідками вчителя та роботою самих дітей. Інакше урок перетворюється на анімацію, а діти на споживачів розваг. Вибудувати такий баланс дуже важко.
.
Так ось в гарно збалансованій системі діти навчаються вчитися природнім шляхом. Просто вчаться – і навчаються. Але іноді цього недостатньо. В силу недостатнього балансу, браку мотивації, загальної розслабленості, підліткового віку… Тоді дітям конче необхідна окрема опора, окремий механізм – як саме читати параграф, щоб запам’ятати, як саме вести конспект, як саме долати свої «я не зможу». Безумовно, про це говорять вчителі на уроках, але дітям цього не вистачає, вони не всотують. Ну і ось він – окремий курс. Пробуємо. Сподіваємось на результат.
.
Автор Юлія Волкова