Вчителям також важливо спілкуватись між собою, щоб не почуватись так відокремлено в цей час. А ще важливо отримати feedback щодо того як сприймають інформацію діти, як поводяться змішані класи і як почуваються вчителі.
У підсумку бачимо таке:
👉По-перше, вчителювання дозволяє відчути себе ‘при справі’ і підтверджує силу і можливість опиратись обставинам.
👉По-друге, до біса складно зібрати себе до купи і таки вийти до дітей. Когнітивні здібності пригнічені. Тому уроки через день – це поки що стеля для більшості із вчителів. І дуже важливо реально розраховувати свої ресурси та вчасно давати фідбек.
👉Зараз на уроки у всіх класах ходить десь половина учнів. Причому це вмотивована та активна половина. Діти радіють тому, що проходять якусь нову тему з математики, чи дізнаються щось з історії. Зацікавленість та потребу у зустрічах бачать всі без виключення вчителі.
👉Формат без домашок, без особливих вимог до дітей і до себе, вперемішку з обговоренням та сміхом підживлює вчителів та підлітків. Викликаємо дітей на розмови, ділимось своїми думками.
👉Перший тиждень 14-18 березня просто радіємо з того, що продовжується інтелектуальне спілкування та не падає культурний рівень у дітей.
💙💛