fbpx

КІTERRA-logo-FECCS.fw

2022/23проєкт на паузі

Маємо намір продовжити, коли настане мир

098 213 47 07  41282b58cf85ddaf5d28df96ed91de98  

Альтернативна школа КІТЕРРА не буде функціонувати у 2022/23 навчальному році.

Воєнний стан в Україні продовжено до 23 серпня. Організаторки КІТЕРРИ виходять із того, що і у вересні миру не буде. 

Із болем усвідомлюємо, що не можемо гарантувати безпеку, стабільність та якість навчання під час війни.

_______________

Маємо намір відновити роботу КІТЕРРИ, коли настане мир.

До того часу зберігаємо матеріально-технічну базу школи.

Окрім обладнання та стартового капіталу для перезапуску, КІТЕРРА має у своєму розпорядженні напрацьовані бізнес-процеси, цілковиту лояльність вчителів, підтримку спільноти та усіх засновників і добру репутацію.

Є всі передумови щоб КІТЕРРА працювала, коли закінчиться війна.

________________

Тут ви можете залишити заявку на 2023/24 навчальний рік 

________________

ФБ група та сторінка КІТЕРРИ лишаються місцем для обговорення новин та анонсів.

Сайт КІТЕРРИ підтримуємо протягом наступного року.

 

ЦІННОСТІ

ГУМАНІЗМ

Всі діти вчаться і дорослішають по різному. Наша задача – створити для них сприятливий грунт. Звідси і назва  КІТЕРРА – kid’s terra – дитяча земля. Це місце, де підлітки почуваються затишно і безпечно, бо тут можна бути собою.

ПОВАГА 

До себе, до партнерів, до простору.

СВОБОДА і ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Свобода це не вседозволеність. Вона передбачає і відповідальність за свої дії. Нам важливо, щоб підлітки навчились робити вибір і брати відповідальність за нього.

Свободи і права молодших і дорослих учасників проекту КІТЕРРА регулюють внутрішні правила.

Наприклад, ‘правило язика‘ говорить: якщо учня щось засмутило, він може звернутися за допомогою до куратора, до адміністратора і до голови проекту. З іншого боку, якщо поведінка дитини в класі заважає займатись іншим, ‘правило світлофора’ дозволяє вчителю вивести її із заняття.

НЕНАСИЛЬСТВО

Традиційна школа переконана, що дітей треба змушувати вчитися задля їх блага.

В КІТЕРРІ вважаємо, що тиск і залякування відмітками призводять до відчуження дітей від пізнання, супротиву і агресії.

Натомість, ми створюємо робочу атмосферу, проводимо цікаві уроки, працюємо з дітьми індивідуально. Ми забезпечуємо сприятливі умови для навчання, але не силуємо дітей.

У навчанні, як у медицині «Передусім – не зашкодь».

ПАРТНЕРСТВО

Ми разом формуємо освітній простір.

Вчителі обговорюють методологію і філософію на нарадах.

Діти висловлюють свої пропозиції на дитячому колі, батьки – на батьківському.

Третина рішень приймається голосуванням після спільного обговорення.

Коли рішення ухвалили, його дотримуються і дорослі, і діти.

НАВЧАННЯ та ОРГАНІЗАЦІЯ

КЛАС

Класи до 12 осіб. Вчитель може приділити увагу кожному із дітей: перевірити домашнє, відповісти на питання, пояснити ще раз, дати індивідуальне завдання.

Куратор класу – це одина із мам-засновниць школи. Вона

  • опікується атмосферою і поведінкою підлітків,
  • відслідковує індивідуальний прогрес учнів
  • тримає зв’язок з батьками.
  • організовує екскурсії, майстеркласи, батьківські кола.

Куротор проводить ‘ранкові кола’ та ‘теревені‘ раз на тиждень. Де розбирає конфлікти, розмовляє з дітьми на гарячі теми, проводить командоутворюючі ігри.

Щоб бути в контакті з класом, куратор проводить у школі щонайменше два повних дні на тиждень.

РОЗКЛАД

Урок з кожного предмету триває годину. Кожного дня у дітей 3-4 різні предмети. Вони не перевантажуються у школі і мають час на захоплення, відпочинок та допомогу батькам.

Вивчаємо всі академічні дисципліни програми МОН. Найбільше годин присвячуємо англійськів мові.

В КІТЕРРІ є фірмові предмети, які виходять за межі державного стандарту: ННС – ненасильницьке спілкування, ЯТІ – я та моє тіло, курс написання есе, курс по створенню сайту.

чв2_2018

ДЗ та ПРОГРЕС online

Домашні завдання – на сайті Кітерри. Навіть якщо дитина пропускає кілька днів, вона не випадає із навчання.

Батьки та учні бачать прогрес дитини в персональному онлайн журналі.

Щомісяця у журнал вносимо оцінку за тему, відсоток зробленої домашки та розгорнуту рекомендацію вчителя. Батьки мають актуальну інформацію і можуть вчасно допомогти дитині.

on-line_journal.fw

ФАКУЛЬТАТИВИ

З 15:00 до 16:00 в КІТЕРРІ проходять додаткові заняття, – факультативи:

  • проекти
  • native Speaker
  • поглиблена математика
  • театр
  • бенд
  • рукоділля
  • кубік-рубік
  • живопис
  • шахи

ЛОКАЦІЯ

12 хвилин від метро Політехнічний Інститут

SK10 get_there_square

вул. Старокиївська 10

ВИКЛАДАННЯ

Вчителі працюють за власними розробками: готують опорні конспекти, презентації, кросворди, майндмапи, підбирають відео та ігри.

Домашні завдання посильні та різноманітні.

Темп навчання підлаштовуємо під дітей. Працюємо над темою поки не розберемо і не закріпемо її. Не женемось за календарним планом МОН. Вчимо за принципом “менше але краще”.

АТЕСТАЦІЯ

Учні КІТЕРРИ знаходяться на екстернаті в ‘школах-парасольках‘.

  • Мідгард – 5-10 класи
  • Оптима – 11 клас

Ми готуємо учнів до річних контрольних робіт. Контрольні роботи пишемо в КІТЕРРІ, з водичкою та шоколадкою, але самостійно ;).

control.fw

ТЬЮТОРСТВО

Учні 9-11 класів можуть вибрати собі тьютора.

Тьютор – це людина, яка підтримує підлітка в особистісному розвитку або в обраному академічному напрямку.

Зустрічі з тьютором не потребують додаткової оплати.

СПІЛЬНОТА

Ранкове коло. Шкільний день починається о 9:15 із ранкового кола класу. Прокидаємося, налаштовуємось на навчання, ділимося новинами, синхронізуємось. Ранкове коло триває 20 хв.

Батьківські кола. Батьки кожного класу збираються раз на чверть. Ми обговорюємо своє життя з підлітками, виставляємо приоритетні напрямки для класу, часом слухаємо запршеного спікера, психолога чи освітянина, часом під час бесіди квілінгуємо чи складаємо лего ;).

Свята. Школа починається з Дня обнімашок. По чвертям відзначаємо Хеллоувін, Новий рік, Валентина та літо. Діти організовують свята разом з дорослими.

Табори. В кінці навчального року проводимо 2-3 дні таборування.

ХАРЧУВАННЯ

Обідаємо у сусідньому перевіреному кафе.

Обід, як у дитинстві: салат, перше, друге і компот ).

Меню складаємо самі і замовляємо на тиждень вперед.

20160919_130845_40prc

 

ВАРТІСТЬ

 

КІТЕРРА – це неприбуткова громадська організація.

Витрати на оренду приміщення, вчителів, господарство розподіляємо між батьками порівну .

Бюджет школи відкритий для учасників проекту.

 

КЛАСИ 2021/22

5 клас

місць

куратор

Ірина Бондаренко

6 клас

місць

куратор

Олена Скобало

7 клас

місць

куратор

Юлія Волкова

8 клас

місць

куратор 

Світлана Путята

9 клас

місць

куратор 

Юлія Нарбут

11 клас

місце

куратор

Юлія Корж

На жаль, протягом останнього року сімейний центр не може прийняти на навчання всіх бажаючих.

Тим не менш, якщо ви залишите заявку, ми зв’яжемося з вами у першу чергу, якщо місце в класі з’явиться.

КОМАНДА

alina_tuz_portret_2020

Аліна Туз

директорка КІТЕРРИ

PR manager, ведуча підліткових проектів, сертифікований тьютор

julia_korzh

Юлія Корж

співзасновниця КІТЕРРИ

куратор 11 класу 21/22

English teacher, сертифікований тьютор, HR

narbut_grass.fw

Юлія Нарбут

співзасновниця КІТЕРРИ

 куратор 9 класу 21/22

вчителька ІТ, фінансовий консультант

volkova.fw

Юлія Волкова

співзасновниця КІТЕРРИ

куратор 7 класу 21/22

вчителька літератури, сертифікований тьютор, методист

skobalo_3.fw

Олена Скобало

співзасновниця КІТЕРРИ

куратор 6 класу 2021/22

журналістка 1+1

putjata_svitlana

Світлана Путята

куратор 8 класу 2021/22

психолог

ВЧИТЕЛІ

all_2021_22.fw

ВІДГУКИ

Е-LEARNING : Відгуки батьків КІТЕРРИ

Опитування у фейсбук після першого тижня дистанційного навчання. 

#covid19

 

skobailo_2

Олена Скобайло

мама шестикласника

В сина була чудова початкова школа, тому, підшукуючи йому 5-ий клас, альтернативні заклади освіти ми навіть не розглядали. Але, пройшовши іспит до школи з хорошими відгуками і поглибленим вивченням інформатики, зіткнулися з усіма «принадами» держосвіти: навчання по 8 уроків на день, уроки «для галочки», гроші на штори, вибірковість вчителів і т.д. Тож терміново почали шукати альтернативну школу, яка погодилася б нас прийняти після першої чверті.

Ретельно просіявши усі заклади – зупинилися на «Кітеррі» і жодного разу не пошкодували. …

читати далі

Ретельно просіявши усі заклади – зупинилися на «Кітеррі» і жодного разу не пошкодували. Тут Даня знайшов класних друзів-однокласників, і вчителів – по-справжньому «закоханих» у свій предмет. Вчителька мови вилікувала його відразу до української, семпай навчив йозі, з вчителькою історії вони співають пластові пісні – про кожного з педагогів можу написати поему)

6_class_2018-19

Особлива подяка куратору Юлі, яка стала «шкільною мамою» і допомагає вирішувати проблеми усього класу. Діти побували на екскурсіях у планетарії, обсерваторії, музеї медицини, разом ходять у кіно, театри, парки.

Цікаво, що прибиральниць немає і діти чергують самі, привчаються до порядку.Є позаурочні проекти – Даня розробляв шкільну валюту, тестував гру, написану учнями.

Попри те, що тут дбають про гарний клімат у спільноті, школа все ж націлена на навчання. Йдуть за програмою, проте кожен вчитель додає до неї те, що вважає необхідним.

І що важливо для мене:

  • в сина лишається час на шахову школу, ПЛАСТ та позашкільний спорт.
  • А також – є зв»язок між батьками та вчителями.

Я сміливо рекомендую КІТЕРРУ своїм знайомим

Олена Скобайло, мама Данила

bilibrovu

Людмила Білоброва

мама десятикласника та восьмикласниці

… Найбільший скарб школи – це вчителі. Педагоги роблять свою справу професійно, перетворють процес навчання в задачу, яку можна розв’язати. Організатори вибрали сильних мотивованих вчителів, які мали досвід репетиторства, «накачують» дітей знаннями і діти при цьому не чинять спротиву, бо це дійсно цікаво. Коли вчителі приходять на батьківські збори, то навіть батькам хочеться повернутися до школи 🙂 У дітей немає страху перед вчителем – вони консультуються по питанням, які їм незрозумілі або є питання в контрольних роботах. В школі немає гноблення дітей вчителями, як це зазвичай відбувається в звичайних школах. Порушення дисципліни не заохочується – порушника просять вийти відпочити наодинці. …

читати повністю

Ярослав перейшов в сімейну школу Кіттера в 8-й клас зі звичайної київської школи. Перейшов з відразою до навчання і повним нерозумінням, навіщо так неефективно витрачати своє життя, якщо в цей час можна пройти чергову комп’ютерну гру. Зараз син перебуває в непростій фазі підліткового періоду, яка проявляється у вигляді суцільного пофігізму та ігнорування правил. Не дивно, що часто ми з ним не можемо зрозуміти один одного. Сімейна школа Кітерра – це простір, де діти вільні. Їм не ставлять оцінки і вони не мають носити шкільну форму. На уроках вони мають право дискутувати і задавати питання, а не просто мовчки слухати не перебиваючи вчителя. Діти вчаться бути дорослими і відповідальними – вони самі створюють правила і слідують ним. Єдине, що вони мають робити – це вчитися. І це виявилося цікаво.

Організація навчання

Школа заснувалась організаторами для своїх дітей, тому має всього 3 класи: 6,7 і 8. Але так як дітям потрібне спілкування та й так просто веселіше, то до цього проекту «примазались» однодумці, які шукали альтернативу «стандартному» навчанню, в тому числі і ми з Ярославом. Офіційно діти навчаються на заочному навчанні в київській школі №328. Раз на місяць здаються контрольні по шкільній програмі з кожного предмету. Там же виставляються оцінки і там же видається табель. Такий собі академічний підхід: навчання/сесія. Ярослава такий процес повністю влаштовує. Саме приміщення Кітерри – це орендоване приміщення недалеко від ст. м. Політехнічний Інститут. 3 просторі світлі кімнати, для кожного класу + учительська. Є стінка для лазання на перервах, груша для вивільнення зайвої енергії і живий куточок з хом’ячками. В тому ж офісному центрі є кафе, де можна замовити обіди на тиждень. А можна розігріти свій – в учительській є мікрохвильова піч.

Вчителі

Найбільший скарб школи – це вчителі. Це педагоги, які роблять свою справу професійно, перетворюючи процес навчання в задачу, яку можна розв’язати. Організатори вибрали сильних мотивованих вчителів, які мали досвід репетиторства, «накачують» дітей знаннями і діти при цьому не чинять спротиву, бо це дійсно цікаво. Коли вчителі приходять на батьківські збори, то навіть батькам хочеться повернутися до школи 🙂 У дітей немає страху перед вчителем – вони консультуються по питанням, які їм незрозумілі або є питання в контрольних роботах. В школі немає гноблення дітей вчителями, як це зазвичай відбувається в звичайних школах. Порушення дисципліни не заохочується – порушника просять вийти відпочити наодинці.

Знання та навантаження

Знання в школі син отримує однозначно кращі, ніж у звичайній школі за рахунок невеликої кількості дітей в класі (11 дітей) та професійності вчителів. В цьому році для нього стало несподіванкою, що фізика та хімія можуть бути цікавими та, головне, – зрозумілими. У всякому випадку, оцінки у нас кращі. Мій Ярослав все-одно робить уроки на «аби відчепились», але він це робить регулярно і обдумано. Уроків задають посильну кількість – у нього вистачає часу і на розв’язання, і на комп’ютерні ігри (які я терпіти не можу!) Зменшилось навантаження за рахунок того, що прибрались зайві предмети (наприклад, такі як Основи здоров’я, праця тощо). Вивчаються тільки основні предмети: алгебра, геометрія, історія України та всесвітня, хімія, фізика, українська мова та література, англійська мова, зарубіжна література і біологія. Географію діти вчать самостійно ( і в них це непогано виходить). Інформатику як предмет не вчать – варто подивитися на контрольні, щоб зрозуміти, що їх можна виконати за годину. В той час як звичайній школі діти проходять на уроках шрифти в ворді (!!!), кітерівці відвідують раз на тиждень заняття з програмування в МАН, що значно цікавіше та має більш прикладне значення. За бажанням можна відвідувати майстерку, де вчать мати справу з деревом. Англійська 3 рази на тиждень + заняття з нетів спікером.  Уроки проходять парами (3 пари на день), за рахунок чого діти занурюються в предмет і багато встигають.

Онлайн моніторинг

Кітерра має свій сайт, де зручно відстежувати шкільні події, графік чергувань, завдання, оцінки з контрольних, фото подій. Після звичайної школи це виглядає наче вийти з печерного середовища. Окреме захоплення викликає система Edmodo, яку підтримує вчитель з фізики. Вчитель напередодні викладає відео, яке діти мають подивитися і вже прийти на заняття з певною інформацією, що економить час на уроці. Туди ж потім викладаються завдання, ставляться оцінки, вчитель пише свої зауваження та коментарі. Доступ в систему мають також батьки, які привязуються до аккаунту дитини і можуть відслідковувати хід навчання. Поняття «нам нічого не задавали» кануло в небуття. Це надзвичайно зручно і батькам, і дітям.

Мінуси

Так, вони є. Але вони мінімальні (ну, треба ж було до чогось придратися) Так як школа щойно сформувалася, то були певні організаційні моменти – не одразу діти вчилися за партами, були непонятки з прибиранням тощо. Але організаційні моменти вирішилися протягом перших 2-х місяців. В перші місяці піднімалася плата за навчання, оскільки виникли моменти, до яких організатори не були готові, наприклад довелося взяти адміністратора на півдня. Але сума піднялася в межах терпимого. Ще, можливо, як мінус слід виділити, що, відчувши свободу, діти розслабились в навчанні і потрібен час для усвідомлення власної відповідальності у навчанні. Це певний тягар для батьків, бо з їхнього боку потрібен контроль (хоча це як і в усіх школах). За Ярославом я подібного розслаблення не помічаю, адже він вже давно самостійний в цьому плані, але знаю, що подібна проблема існує, бо неодноразово озвучувалась на батьківських зборах. Для відмінників навантаження може здатися замалим, хоча тут, я думаю, це можна було б компенсувати зовнішніми заняття (той же МАН пропонує масу додаткових цікавих занять з різних предметів). Напевно, це все, до чого вдалося «придратися».

Людмила Білоброва

мама восьмикласника

24899746_1792733294093510_1037746159602024246_n

Максим Федорченко

тато десятикласниці та шестикласника

 

У мене дві дитини, і обидві навчаються у Кітеррі – донька у 10-му класі, малий – у 6….Для доньки величезним плюсом цієї альтернативної школи є можливість отримати достатній рівень академічних знань, а також брати участь у профорієнтації у сферах, що її цікавлять (і, що слід враховувати, ця цікавість виникла саме завдяки вчителям Кітерри). І все це – без психологічного тиску і у, знову ж таки, психологічно комфортних, сприятливих умовах. Кітерра – це супер-школа для тих, хто щиро зацікавлений у навчанні та просто любить здобувати знання….

читати повністю

У мене дві дитини, і обидві навчаються у Кітеррі – донька у 10-му класі, малий – у 6. Мої діти зовсім не схожі між собою: вони мають різні потреби у спілкуванні та навчанні, вони по-різному ставляться до школи як такої, мають абсолютно різні темпераменти і характери. І це дає мені змогу оцінити у першу чергу універсальність Кітерри: і старша, й молодший ходять до школи переважно із задоволенням. Коли я це помітив після переході зі школи звичайної, я відчув приплив щастя; такі припливи у батьків дітей, які навчаються у Кітеррі – приємний бонус до решти плюсів і переваг.

fedorchenkoДля доньки величезним плюсом цієї альтернативної школи є можливість отримати достатній рівень академічних знань, а також брати участь у профорієнтації у сферах, що її цікавлять (і, що слід враховувати, ця цікавість виникла саме завдяки вчителям Кітерри). І все це – без психологічного тиску і у, знову ж таки, психологічно комфортних, сприятливих умовах. Кітерра – це супер-школа для тих, хто щиро зацікавлений у навчанні та просто любить здобувати знання.

max.fwДля мого сина Кітерра – це простір, де є друзі, є цікаві уроки, що унікальні особистості – вчителі Кітерри – проводять із метою по-справжньому зацікавити малих. Простір, де є визначений мінімальний рівень дисципліни, завдяки якому юні підлітки вчаться такій взаємодії зі світом, яка принесе їм задоволення й у той же час не принесе нікому шкоди. Дисципліна і свобода, такі 2-в-1 суміші у звичайних школах трапляються вкрай нечасто.

Звісно, в Кітерри є свої маленькі мінуси, адже їх не може не бути, коли така кількість плюсів: баланс у всесвіті має, все ж таки, зберігатися. Що за мінуси? – дрібнички, що не затьмарюють переваг, в основному пов’язані із організацією, звичайні teething problems, хвороби ростаб які усувалися одна за одною просто в мене на очах, варто було помітити, зауважити та обговорити на зборах.

Школа ще зовсім молода, і я переконаний, що її невеличкі мінуси поступово зникнуть; головне, що школа свідома потреби розвиватися та відкрита до співпраці з батьками. Я надзвичайно вдячний Кітеррі за те, що вона дає моїм дітям і мені та рекомендую її батькам дітей, які справді переймаються шкільною долею дітей та шукають для них кращого.

Написав Максим Федорченко

bondarenko

Ірина Бондаренко

мама восьмикласника

Основні зміни, які відбулися з дитиною: Єгор став спокійний, більш впевнений, значно самостійний. З розмови з ним, я дізналася, що йому комфортно з класом, цікаво з викладачами, і взагалі, в Кітеррі круто.

Що до рівня знань: напевно він не дуже підвищився в порівнянні з минулим роком. Але я вважаю, що цей навчальний рік дитина адаптувалася, зник стрес, і в наступному році все буде значно веселіше і швидше.

читати повністю

Кітерра – це одна з найкращих подій нашої родини за останні роки. Ми дуже вдячні організаторам за рішучість і зусилля, а собі за сміливість J

Основні зміни, які відбулися з дитиною: Єгор став спокійний, більш впевнений, значно самостійний. З розмови з ним, я дізналася, що йому комфортно з класом, цікаво з викладачами, і взагалі, в Кітеррі круто.

Що до рівня знань: напевно він не дуже підвищився в порівнянні з минулим роком. Але я вважаю, що цей навчальний рік дитина адаптувалася, зник стрес, і в наступному році все буде значно веселіше і швидше.

Отже, основне враження на 98% позитивне.

Зауваження, їх не багато, але вони є 😉 Я вже про це казала, але згадаю ще раз: вчитель літератури. Я чую про нього, що він цікава і класна людина, напевно, і гарний викладач. Але з нашими дітьми йому не цікаво. Нажаль! Не має контакту, не має цікавої роботи. Я дуже сподіваюся на зміни в цьому плані. Готова всіляко допомагати з пошуком кандидатів.

Ще хотілось би налагодити систему комунікацій школи з батьками. Виділити якийсь канал ( пошта, Skipe, Viber) де напевно моє послання побачать і відреагують. Я розумію, що це додаткове навантаження, але це буває дуже необхідно. І було б гарно, щоб батьки знали, до кого і з якого питання звертатися: це чітко до Наталі, це до Аліни, це до Юлі.

Також можна частіше «викликати» ініціативу батьків. На початку року, все було якось жваво, а потім щось всі охололи. Кидайте, час від часу, запити, прохання, батьки будуть хоч в якомусь тонусі J.

Та загалом, ми дуже-дуже вдячні!!!

Ірина Бондаренко

мама шестикласника

nahkur

Нахкур Марина

мама восьмикласниці

….дитина кожного дня каже: “мама, я обов’язково маю піти до школи!”. Хоча коли ми навчалися у математичному ліцеї, єдиною мрією моєї доньки було захворіти і в жодному разі не відвідувати цей “чудовий” заклад.

 

В КІТЕРРІ панує позитивна енергетика, яку випромінюють дітки і вчителі, що для мене особисто найголовніше. Дитина з радістю навчається. Поглинає великий об’єм знань, бо вчителі цікаво та професійно подають навчальний матеріал. Кожного вечора донька з великим захопленням розповідає те, про що дізналась вдень. Несподівано було почути від дитини: “розумієш, мама, раніше я щось вчила, для оцінки, а зараз для того щоб знати”…

читати повністю

Чому я задоволена навчанням моєї дитини в КІТЕРРІ? Та хоча б тому, що дитина кожного дня каже: “мама, я обов’язково маю піти до школи!”. Хоча коли ми навчалися у математичному ліцеї, єдиною мрією моєї доньки було захворіти і в жодному разі не відвідувати цей “чудовий” заклад.

В КІТЕРРІ панує позитивна енергетика, яку випромінюють дітки і вчителі, що для мене особисто найголовніше. Дитина з радістю навчається. Поглинає великий об’єм знань, бо вчителі цікаво та професійно подають навчальний матеріал. Кожного вечора донька з великим захопленням розповідає те, про що дізналась вдень. Несподівано було почути від дитини: “розумієш, мама, раніше я щось вчила, для оцінки, а зараз для того щоб знати”. Як на мене, це багато вартує!

Дуже вдячна педагогічному колективу КІТЕРРИ та її засновникам за велику щиросердечну роботу. За душу і любов, яку вони вкладають в життєдіяльність КІТЕРРИ. Сподіваюсь, що у подальшому таку радість від навчання і спілкування зможуть отримати більше діток. Альтернативні проекти це велике спасіння від недосконалої і жорстокої системи державної освіти. За такими школами як КІТЕРРА майбутнє.

Нахкур Марина

мама шестикласниці

savchenko_kate

Катерина Савченко

…. Я наблюдала и размышляла, лучше ли моему сыну в Китерре, чем в стандартной школе. Вывод получился неожиданным. Это не просто лучшие условия или более высокий уровень знаний. Это – другое измерение, иное качество жизни. И оно, это качество или измерение именно то, которое должно быть у ребенка его возраста. Это те условия, которые необходимы для раскрытия личности, для пробуждения интереса и мотиваци к получению знаний.

Благодаря чему Китерра создает такое пространство? Причин, по моему мнению, несколько…

читати повністю

Начну с того, что стандартной школьной системой я была недовольна. В нашем случае 11 лет жизни ребенка предполагалось превратить в попытку не потерять личность, уверенность в себе, в попытку сохранить физическое и психическое здоровье.

Что-то нужно было менять… Поменять школу – не выход, система везде одинаковая.

Ситуация осложнялась тем, что сыну предстояло итти в 8 класс. Альтернативных школ для такого возраста практически нет. Дистанционная форма обучения для моего ребенка не подходит – ему нужен внешний организующий фактор. Кроме того, подростку как воздух нужно общение.

И тут я случайно услышала о создающейся Китерре. Формат для сына идеальный: лишних предметов нет, достаточное количество часов по основным предметам: английский, математика, украинский язык. Малокомплектные классы, общее пространство для трех возрастных параллелей.

Сейчас, когда прошло почти пол-года как сын учится в новой школе, можно сделать первые, несмелые выводы.

Я наблюдала и размышляла, лучше ли моему сыну в Китерре, чем в стандартной школе. Вывод получился неожиданным. Это не просто лучшие условия или более высокий уровень знаний. Это – другое измерение, иное качество жизни. И оно, это качество или измерение именно то, которое должно быть у ребенка его возраста. Это те условия, которые необходимы для раскрытия личности, для пробуждения интереса и мотиваци к получению знаний.

Благодаря чему Китерра создает такое пространство? Причин, по моему мнению, несколько…

Во-первых, что особенно важно для меня, это соблюдение моральных принципов в школе. Все поддерживают в детях принципы человечности, стараются мягко привить этичные нормы и моральные принципы, кроме того, ученики самостоятельно установили систему штрафов для нарушителей, а это работает даже лучше учительского контроля.

Во-вторых, преподавательский состав. Каждый учитель горит не только своим предметом, но и педагогикой. Применяют современные методики. У каждого учителя нестандартный подход, авторские наработки.

В-третьих, дети посещают специализированные компьютерные курсы, работают с native speeker и посещают мастерскую, оснащенную самым современным оборудованием для работы с деревом и кожей.

Ну и в-четвертых, что наверное не так весомо, как первых три фактора но не менее важно, в школе просто уютно, весело и интересно. Есть живой уголок. Есть спортивный – со шведской стенкой и матами. Место где можно сделать чай и пить его прямо во время урока.

Конечно, не все гладко и не все стало легче. Приходится добираться на метро, дежурить (сын, кстати не жалуется ведь дежурят веселой компанией еще и дессертом угощают). Приходится больше трудиться, защищать контрольные.  Бывает и весело и грустно. Но есть главное: качество жизни изменилось в лучшую сторону и сын недавно признался, что в школе ему теперь нравится больше чем дома… ”

Катя Савченко,

мама восьмикласника

fedorchenko

Марія Федорченко

закінчила 10 клас

Вчителі хороші, нормально пояснюють. Більшість проводять заняття в класній атмосфері. Улюблені вчителі: Іра, Мирослава, Євген, Валентин, Катя, Вікторія. Не дуже подобається фізика, як предмет.

 

Запрошуємо на навчання!

20160618_160200_shr40

Ми не можемо чекати реформи освіти в Україні. До того часу наші діти закінчать школу. Тому організували КІТЕРРУ.

 

Ми викохали, вимріяли і випробувли школу на власних дітях. Знаємо, що в КІТЕРРІ підліткам затишно, але не легко вчитися.

 

Запрошуємо до школи тих, хто творитиме освіту разом з нами.

ДРУЗІ та ПАРТНЕРИ

tandem_logo

Front_kurs.fw

ovsanka

puzzle_logo

OE_logo

OBYROK_logo

berkoshko-logo

no-waste-logo

 

sonflower_LOGO_ins_340

UAL_logo

newtone-logo

 

znoua-logo

app_sheet.fw

 

LOGO_Salutis__NEW