fbpx

Теревені засновників

Теревені засновників

5 грудня 2017

18_04_3

Колеги, дякую за зустріч!

Відчуваю потребу підсумувати те, що ми проговорили. Хай буде реперна точка.

Занотовую в тому порядку, в якому говорили засновники і пропоную писати заувваження, уточнення, пропозиції в коментарях.

Отже

Настя Кислинська та Оля Казакова

Спільношкола: 1,2 клас -17 дітей , 3 і 5 клас – 5 дітей

Пропозиції по організації:

  1. Атестація через «Фокус освіти» (дистанційна/екстернат, раз на рік, 2000 грн. з дитини на рік)
  2. Головний приорітет навчання – компетенції (знання себе, грамотність, співпраця з людьми), а не конкретні предмети. Це дуже спрощено( Анастасія докладно описала концепцію Спільношколи тут.
  3. Виходячи із концепції, є цікавий досвід роботи з 5-ти класниками з відбитою мотивацією до навчання: три місяці розмовляли і працювали над тим, «яка мета навчання?» у кожної конкретної дитини і «як цієї мети досягти?». Паралельно але другорядно йшло академічне наповнення.
  4. Фінансова автономія вчителів-методистів, яка розвантажує організатора проекту (тут я виходила, тому точніше не скажу)

15800774_699348993566374_1218666664660588543_oПотреби:

  1. Добирають трьох дітей у 5 клас! Просять рекомендувати )
  2. Шукають гарного носія англійської
  3. Пропонують вчителям, спеціалістам, авторам, взяти участь в проекті e-space  і створити он-лайн курси для підлітків, по довільним напрямкам і тематикам. Мета: он-лайн база якісного безкоштовного підліткового контенту.

Проблематика

1. організація школи, яка не «бракує» дітей, а дає можливість проявити себе кожному.

2. відновлення мотивації до пізнання у молодших підлітків.

Валентина Мержиєвська

Беркошко: 2, 6 клас – 15 дітей

Проблематика: збільшується кількість альтернативних шкіл, які діють на свій страх і ризик. Не факт, що всі проєкти що навчають та виховують краще ніж масова школа. Причому деякі осередки запустились із мого власного прикладу та воркшопів БеркоШко, тому відчуваю певну відповідальність.

Рішення: асоціація, яка би гарантувала, що інакша школа не зашкодить.

Богдан Олександрук 

ThinkGlobal: лабораторія 1й клас, 5 дітей

Мета: для того, щоб Україна вийшла на світовий економічний рівень, достатньо, щоб тут був один Сенфорд і один Гарвард. Ось це і є наша задача – виростити мислячих людей.

Аня Остапенко  

Соняшник:  1-5 клас, 20 дітей

Де шукати вчителів? Ті, хто приходять з традиційної школи, обурюються на дітей, якщо вони висловлюють свою думку на уроках, хочуть дивитись знизу вверх, як звикли. Ми беремо молодих і вирощуємо. Батьки іноді стають класними і натхненими вчителями. Якби ми могли готувати вчителів системно та послідовно для усіх альтернативних шкіл, то було би чудово.

Галина Мельник  

Радоскул:  1-6 клас

Ми так чудово навчились працювати з початковою школою. Вони рахують, пишуть, говорять англійською. Але далі вже не віддаш їх у звичайну школу. Зіпсують. Добре, що з’являються альтернативні середні школи.

Аліна Туз та Юлія Корж

КІТЕРРА:  6,7,8 клас, 31 дитина

Запустились цього року і роззираємось довкола. У нас середня школа, діти зібрались дуже різні і питань вагон і маленький возик. Щось ми вже знаємо. Наприклад, що вкрай важливі правила та шкільне дитяче коло. Далі досліджуємо і пробуємо.

15896097_699349180233022_620144183583889474_o