Вчителі                        

alina_tuz_2017

Аліна Туз

English Preintermediate and Beginners groups

Класно, коли діти хочуть говорити англійською. А якщо ні? На початку року багатьом бракувало базових знань, мотивації, працеспроможності. І це було найбільшим викликом. Що ми робили? Ой чого тільки не робили: співали англійською, грали в ігри, малювали інтелект мапи, танцювали, вчили напам’ять, малювали картки… Через півроку група вийшла на стабільний робочий режим, діти потрошку говорять). Правда, мені здається, що найцінніші наші здобутки за цей рік – довіра і повага один до одного на англійській мові.

Аліна Туз три роки вчителювала в міжнародній асоціації по обміну студентами IAESTE, вела авторський дитячий курс по створенню сайтів ITkids, засновник Кітерра, ведуча курсу Самоучка та Теревенів

 Для мене англійська – це золотий ключик до інших країн, людей та їх світів. Він відкриває можливості подорожувати, читати, слухати передачі, пісні, дивитися фільми мовою оригіналу. Дуже хочеться поділитися цим даром з дітьми, дати їм “супер силу “.На заняттях ми торкаємося інших тем- моди, географії, історії, стосунків між людьми, гендерними ролями. Через англійську розуміємо, що в інших країнах люди відчувають так само як і ми.

Юлія Корж – вчителювала в Kangaroo Club, репетитор англійської мови, project manager, засновник Кітерра

julia_134

Юлія Корж

English Preintermediate and Elementary groups

bilezka_ukr_ava

Мирослава Білецька

українська мова

Найперша перевага викладання в «Кіттері» – можливість бути вільною від усіх стереотипів. А ще можливість насолоджуватися спілкуванням, адже ми так приємно провели час. Крім того, маємо певні досягнення з української мови: кожен з дітей як мінімум тричі спробував намалювати хом’ячка, ми вивчили напам’ять 24 знаки після коми у числі Пі, зіграли в «Дженгу» та в «Курку», взнали багато смішних прізвищ із гри «Збери сім’ю», цитували хором віршики про слова, які не бувають вставними, на складанні контрольної роботи у 328 школі, там же могли згадати про особливість лексичної конструкції під назвою «свиня з крильцями»…

Чого ж іще може не вистачати для повного щастя? Особисто мені – часу.

Мирослава Білецька готує дітей до ЗНО та ДПА з української мови, дев’ять років працює за власними ейдитичними розробками: іграми, картками, інтелект картами, постійно називає дітей зайчиками і сонечками 😉


Тут можна бути собою, як вчителям так і дітям

Вікторія Черкасова вчителювала в державній школі, готує дітей до ЗНО з математики, пише книгу для підлітків про закони грошей

viktoria

Вікторія Черкасова

математика

Ira_Біо

Ірина Гой

хімія, біологія

Викладання в Кітеррі – важлива місія мого життя. Звичайно, кожна людина повинна знати всі хімічні елементи та всі-всі кісточки свого тіла!!! Жартую… Головна моя задача навчити моїх учнів (моїх друзів) всього однієї функції- вчитися. Як це зробити? Полюбити те, що ти робиш, експресувати зацікавленість та правдиві почуття перед ними, бути чесним, справедливим, бути, як вони. Повір, хімія і біологія – предмети, які пояснюють саме життя… Ми не вивчаємо факти та правила, ми вивчаємо самих себе!

Ірина вивчає нейрофізіологію в КНУ ім. Шевченка, 5й курс, працює репетитором з хімії, біології, математики з першого курсу, має найбільшу в Кітеррі популярність як тьютор )

Найцінніше в Кітеррі...

Микола працює репетитором з фізики та математики, веде уроки шахів в проекті Школа Радості, очолює впровадження он-лайн класу Edmodo в Кітеррі, а влітку є гідом клубу мандрівників “Вездеход”

Тут не легко ні дітям, ні вчителям, але тут добре і дітям, і вчителям

Зробити вивчення фізики і математики достатньо цікавим, наочним, зрозумілим – такою вважаю свою місію, як викладача. На уроках фізики намагаюсь якомога більше демонструвати фізичні явища, використовуючи різноманітне приладдя, проводячи практичні заняття, часто дивимось відео тощо. Шлях складний. В теорії все працює, на практиці зустрічаєш багато підводних каменів. Добре, коли в тебе, як вчителя, є можливість змінювати методи, обговорювати і реалізовувати свіжі ідеї. Добре, коли колеги власним досвідом підказують, що працює. Підтримують. Радісно, коли учні після уроку затримуються і з’ясовують щось із матеріалу уроку, що зацікавило.

 

Кітерра для мене – по-перше, гнучкий, відкритий простір для вчительських ініціатив. Я маю можливість вільно експериментувати, шукати найкращі варіанти подачі матеріалу, співпраці з учнями. Пропоную свої ідеї, щодо організації процесу в цілому, і знаю, що вони будуть і почуті, і, зазвичай, прийняті, або ж, принаймні, обговорені. Шукаючи вірні педагогічні шляхи, наступаю на граблі, – і отримую не тільки корисний урок, але й підтримку друзів-колег. Всі ми прагнемо (і докладаємо зусиль) ставати краще в нашій справі, – відвідуємо тренінги, використовуємо гейміфікацію, інші методики тощо. І важливо, що ми всі залюбки ділимося своїми надбаннями, методами, педагогічними здобутками.

 

А по-друге, Кітерра – це відкриті, вільні діти. В більшості учнів з кожним місяцем розкривається бажання навчатися, зростає свідомість, хоч і не так швидко, як бажалося б. Окрім зусиль вчителів, цьому сприяє помірна кількість дітей в класах (до 12 людей) і наш відхід від оцінювання як інструменту заохочення, а часто і взагалі відмова від оцінювання. В цих дітях повільно, але все ж відбувається процес переосмислення мотивів навчання. Оцінювання залишається важливим для них, але вже поступається місцем усвідомленій зацікавленості. Тут не легко ні дітям, ні вчителям. Але тут добре і дітям, і вчителям.

manko

Микола Манько

фізика

nessen_2017_oval

Ірина Нессен

Історія

 Ми зазвичай не замислюємося над тим, що все має свою історію – математика, шахи, письменство – абсолютно все… Адже історія ніби панорамний показ життя людей у часі і просторі. Тому, щоб не робили ми в Кітеррі під час уроків історії – чи малювали піктограми або картографічні схеми, чи складали чайнворди й кросворди, творили сенкани до образів історичних осіб – завжди подорожували у новий світ, який дивував і збагачував. І сьогодні, підійшовши до завершення навчального року, раптом зрозуміли, що непомітно подорослішали і змінилися на краще.

Ірина Іванівна – етнолог, кандидат історичних наук, викладає в Інституті Декоративно-прикладного мистецтва ім. Бойчука, любить давати домашки на пошук інформації та презентацію улюбленої теми )

Прийшла в Кітерру в основному з цікавості – які ж вони діти нового покоління, які творитимуть наше спільне майбутнє? Які є ключики до їхніх сердець? Мені б дуже хотілося, щоб вони зацікавились англійською так же, як люблю її я, а тоді змогли побачити і надихнутися тими можливостями, які видкриває знання англійської у поєднанні із їхніми талантами, закхопленнями та інтересами у сучасному світі. Моя мета – допомогти дітям підготуватися до міжнародного іспиту з англійської IELTS. Найціннішим для мене в Кітеррі є вогники цікавості в очах цих дітей.

Катерина – перекладач, викладач англійської мови, веде старшу зведену групу 7- 8 класів з англійської, любить працювати за виступами TED

kate_eng

Катерина Покотило

English Intermediate group

afanasieva_bio6

Катерина Афанасьева

біологія, 9 клас

Найбільший виклик, найбільша вдача, найбільша честь для будь-якого вчителя – зацікавити дітей у тому, що цікаво тобі. А якщо це справжні самородки-шестикласники із купою питань, здивувань, вражень – це ще і величезне задоволення! В цьому сенсі викладати біологію легко – вона квітне, повзає, розвивається довкола нас. І найважливіше зробити її, цю біологію, максимально наближеною до життя, не абстрактним шкільним предметом із купою складних слів і понять.   Для цього ми в КІТЕРРІ розважаємося «по повній» – пророщуємо насіння в пробірках; спостерігаємо в мікроскоп за грибами, що створюють нам різноманітні сири і  хліб; вчимося розпізнавати рослини, які бачимо щодня у місті, чи у лісі, чи у бабці на городі; самостійно готуємо мікроскопічні препарати клітин рослин… Всього і не перерахуєш!

Катерина кандидат біологічних наук, викладач кафедри генетики Шевченківського Університету, приносить в Кітерру ДНК в пробірці, сир дорблю з пліснявою )

Єгор Буцикін викладає культорологію к КНУ ім. Шевченка, у вільний час грає на гітарі та пише пісні

buzikin_medalion.fw

Єгор Буцикін

література, 9 клас

evgen_stepura

Степура Євген

географія

Чесно кажучи, я не мав досвіду роботи з дітьми до Кітерри. Однак на першому занятті в мене повірили і дітям сподобалося. Думаю, найголовніше в роботі з дітьми – справжній інтерес. Коли вчитель відкритий і чесний, діти не виставляють емоційних кордонів, які найчастіше всього блокують навчанню.

В географії є купа речей, якими цікавляться діти. А Кітерра дає змогу відповідати на питання, а не йти за шаблоном «сьогодні тема №1, а завтра тема № 2». Коли вчитель друг, навчання це захоплюючий, а не механічний процес.

Євгеній працює на курсах підготовки до ЗНО MBA Strategy, зайнятий в Українському гідрометеорологічному інституті, пише дипломну роботу, любить опитування з м*ячиком )


teachers_meet

Семінар з ейдетики 7 червня 2016