fbpx
КІТЕРРА працює очно, оскільки ще не мали контактних дітей або вчителів в середини школи. Але з початку листопада маємо до 10 учнів, які пішли на самоізоляцію. Батьки просили організувати формат, щоб діти не випадали із процесу, поки перечікують чи лікуються. Самий очевидний варіант – включати дітям трансляцію живих уроків зі школи. Вони бачать вчителя, дошку і, теоретично, можуть вчитись віддалено.
.
124
.
Але ми відмовились від трансляції уроків, бо знаємо, що вдома перед компом без продуманої онлайн-фієрії діти втрачають концентрацію, гублять думку а то і просто відключаються від зуму. Ефективність ніяка. Лише видимість навчання. Натомість другий тиждень впроваджуємо ‘індивідуальний план’ для учнів на самоізоляції.
.
126
.
📍Що включає в себе індивідуальний план?
1) Task (завдання)
Для дітей, які тимчесово не відвідують школу через ковід, домашка включає в себе:
✅ навчальні матеріали: де почитати, подивитись те, що вчитель розповідали на уроці в школі. Наголошуємо, що ці джерела діти опрацьовують самостійно.
✅ власне завдання. Воно може бути таке саме як і у решти класу, або ж адаптоване для дитини в домашніх умовах.
.
127
.
2) Групова консультація в zoom. Лише МАТ, УКР, ENG (свята трійця)
Раз на тиждень організовуємо зв’язок в зумі з тими, хто на самоізоляції.
✅ Призначити час і день зустрічі допомагають куратори класів.
✅ На косультації вчитель з’ясовує що не зрозуміло, відповідає на питання, ще раз пояснює.
✅ За необхідності можна провести індивідуальну консультацію. Наприклад, якщо розрив у знаннях і темпі дітей завеликий.
.
128
.
Ми усвідомлюємо, що формат індивідуального плану слабший, ніж очне навчання. Але він виконує дві істотні задачі:
1) Support. Діти не лишаються наодинці з classroom та підручником. Вони знають, що буде зустріч зі вчителем, хай навіть в зумі. І це підтримує морально.
2) Навчання. На консультації вчитель працює адресно: бачить прогалини, що не зрозуміло, що недопрацьовано і може скоригувати оперативно, поки не виріс сніговий ком.
.